

طراحی سایت در تهران
طراحی سایت در تهران می تواند, به دو روش استفاده از قالب آماده و یا کدنویسی اختصاصی انجام شود. در کدمویسی اختصاصی هیچ الگوی از پیش تعیین شده یا گرافیک پیش ساخته شده ای وجود ندارد. بسیاری از افراد به اشتباه تصور می کنند, که قالب های وب سایت کاملا قابل تنظیم برای طراحی وب سفارشی هستند. قالب های آماده فقط به شما امکان می دهد, که صفحات وب را در محدوده از پیش تعیین شده ای طراحی کنید.
طراحی سایت در تهران به روش کدنویسی به شما این امکان را می دهد, که همه جنبه های فرآیند طراحی را کنترل کنید. برای اینکه, یک وب سایت حرفه ای و کارآمد داشته باشید به مهارت و تخصص کافی نیاز دارید. اگر برای توسعه و رونق کسب و کار خود, به دنبال ایجاد یک تجارت الکترونیک آنلاین هستید. با شماره زیر تماس بگیرید, تا متخصصین بهین تک گستر با بررسی بودجه, نیازها و زمان لازم برای انجام پروژه, شما عزیزان را راهنمایی نمایند.
طراحی وب سایت شرکتی
طراحی وب سایت های شرکتی موضوعی وکلا ، پزشکی ، خدماتی ، خودرو ، کارخانه جات صنعتی ساختمانی ، آرایشگاه و ...
طراحی وب سایت استارتاپی
طراحی وب سایت های استارتاپی همانند نی نی پلاس ، نی نی سایت ، اسنپ ، کتاب اول ، نت برگ ، تخفیفان و ...
طراحی وب سایت فروشگاهی
طراحی وب سایت هایی همانند شیپور ، دیوار ، علی بابا ، دیجی کالا ، دیجی استایل ، ورزش 3 و ...
طراحی وب سایت چند زبانه
طراحی وب سایت های صادرات و واردات و بازرگانی و تولید کنندگان ملی و عرضه کننده کالای تجاری و گمرکی
طراحی وب سایت شخصی
طراحی وب سایت هنرمندان ، ورزشکاران ، بازیگران ، سلبریتی ها ، نمایندگان مجلس و افراد مشهور ایران
طراحی وب سایت اختصاصی
طراحی سایت ایده محور که تاکنون در ایران راه اندازی نشده است و تمایل دارید آن را به عنوان استارتاپ ثبت نمایید
روند سازمانی طراحی وب سایت
هر آنچه را که در ذهن دارید را برای شما به واقعیت تبدیل خواهیم نمود
ایده پردازی
پروپوزال مربوطه به درخواست شما در خصوص طراحی سایت حرفه ای را آماده خواهیم کرد
تحلیل و بررسی
با توجه به جدیدترین متد روز طراحی بهترین راهکار را برای اجرای پروژه اعلام می نماییم
عقد قرارداد و شروع کار
با توجه به هزینه و زمان اعلامی پروژه شما را به واقعیت پول ساز تبدیل می نماییم


مشتریان راضی
پروژه های در حال اجرا
روزهای کاری ما
تعداد پرسنل
برخی از نمونه کارهای طراحی سایت
اهداف طراحی سایت در تهران
اهداف بخش مهمی از استراتژی بازاریابی کسب و کار شما را تشکیل می دهند, و منجربه موفقیت تجارت الکترونیک آنلاین می شوند. طراحی سایت فروشگاهی, یک امر مهم در دیجیتال مارکتینگ است. برای شروع, تعدادی از اهداف طراحی وب سایت را به شما ارائه می دهیم.
- افزایش درآمد
- سودآوری حداکثر
- بهبود رضایت مشتری
- کاهش ساعت کاری
- نمایش آنلاین خدمات و نمونه کارها




مزایای طراحی سایت در تهران
- بهبود تجربه کاربر
- نرخ تبدیل بالاتر
- افزایش ترافیک تلفن همراه
- توسعه سریعتر وب سایت
- اشتراک گذارب بهتر شبکه های اجتماعی
- زمان کمتر برای بارگذاری وب سایت






طراحی سایت در شهرستان ها
یکی از نیازهای مشتریان در شهرهای مختلف طراحی سایت خود توسط نیروهای متخصص بومی است . باتوجه به این که مشتریان بهین تک گستر از سراسر ایران می باشند آماده خدمت رسانی به مشتریان تمامی استان ها می باشیم.








طراحی سایت در تهران آنلاین
اهداف طراحی وب سایت براساس صنعت, محصولات و خدماتی که ارائه می دهید, متفاوت است. با این حال, برای طراحی سایت در تران سه هدف اصلی وجود دارد.
افزایش نتیجه نهایی شرکت:این, به معنی افزایش نرخ فروش است. ممکن است فروش محصولات بیشتر, جذب مشتریان جدید, ارسال فرم تماس, درخواست ایمیل, افزایش درخواست خرید خدمات, کسب درآمد بیشتر و سایر موارد را شامل شود.
ایجاد اعتبار/ برند در صنعت:برندینگ در تجارت چرخه فروش را کوتاه می کند, و به بازاریابی کمک می کند. نمایش تخصص خود به مخاطبان, توضیح خدمات و ارائه اطلاعات ارزشمند راه هایی برای برند سازی هستند.
ساده سازی و اتوماتیک سازی فرآیندها:استفاده از وب سایت باید به شما در صرفه جویی زمان کمک کند. همچنین وب سایت ها می توانند, فرآیند هایی نظیر ارسال خودکار ایمیل به مشتری را به راحتی و به صورت خودکار انجام دهند.
خدمات طراحی سایت در تهران
رضایتمندی مشتری
اگر می خواهید کاربران و مشتریان جدیدی به دست آورید یا رضایت مشتریان را جلب نمایید. طراحی سایت ریسپانسیو, زمان بارگذاری کوتاه و فهرست بندی سازمان یافته را رعایت نمایید. هرگونه محتوای غیر ضروری و تبلیغات پر زرق و برق از شخص ثالث را حذف کنید.
محتوای با کیفیت
انتشار مداوم محتوای با کیفیت تاثیر بسزایی در افزایش ترافیک وب سایت دارد. به خصوص, اگر وب سایت های معتبر به آنها لینک دهی کنند. وقتی کاربران زمان زیادی را صرف خواندن محتوای وب سایت شما می کنند, رتبه بندی وب سایت در موتورهای جستجوگر بهبود می یابد.
همین الان مشاوره بگیرید و سایت خود را سفارش دهید
طراحی سایت در تهران
یادگیری طراحی سایت و یک مهارت جدید نیازمند دانش, صبر و انگیزه تزلزل ناپذیر است. در ادامه برای کسب مهارت طراحی سایت در تهران, مراحل را گام به گام شرح دادیم.
1. اهداف طراحی سایت در تهران
اهداف وب سایت مشخص می کنند, که چگونه به مخاطبان هدف خود دسترسی داشته باشید. هدف اصلی وب سایت, دستیابی و افزایش تعداد مشتری است. شرکت ها, سرمایه گذاری زیادی روی رسانه های اجتماعی, برندسازی, محتوا و طراحی سایت دارند, تا با مخاطبان هدف خود وارد رابطه شوند.
برخی شرکت ها, برای برندینگ و پیاده سازی وب سایت در CMS (سیستم مدیریت محتوا) به توسعه دهنده وب مراجعه می کنند. طراحی سایت اختصاصی, به تخصص برای طراحی, طراحی مجدد, محتوت و برندینگ نیاز دارد. محدوده و تعیین اهداف وب سایت, مهمترین مرحله طراحی سایت در تهران است.
2. بررسی برنامه ریزی محتوا
در مورد اینکه چگونه وب سایت را به مخاطبان هدف و بازار معرفی می کنید, تحقیق کنید. برنامه ریزی محتوا نیاز زیادی به تحقیق UX ندارد, در عوض, تحقیقات UI را کامل انجام دهید. به عملکرد رقبا, نیاز های مشتریان و بازار هدف خود توجه کنید. به این فکر کنید, که چگونه با یک طراحی جذاب و خاطره انگیز آنها را جذب می کنید.
وب سایت رقبا را بررسی نمایید, و از مولفه های آنها برای الهام بخشیدن به طراحی و تقویت آن استفاده کنید. طراح UI, عناصر بصری و متنی را طراحی می کند. همانطور, که در مورد عناصر بصری تحقیق می کنید. متن وب سایت رقبا را مطالعه کنید, و نکات مهم را یادداشت نمایید.
3. هویت (برند) وب سایت
مقدمه نهایی طراحی سایت در تهران, ایجاد یک برند منحصر به فرد است. مدیریت برند, کسب و کار شما را از سایر رقبا متمایز می کند. همچنین, بازار را تسخیر و مسیر رسین مشتریان به شما را هموار می سازد. به عنوان طراح, شناخت هویت برند مانند اصول طراحی اهمیت زیادی دارد.
اصول هویت برند شامل:- طرح رنگی
- تایپوگرافی
- تصویرسازی
- عملکرد
- صدا
- سبک و شخصیت


4. فریم ها و محتوای
هنگامی که محدوده و اهداف پروژه را تعرف, محتوا را جمع آوری و نام تجاری را شناسایی کردید. حالا, زمان مفهوم سازی طرح بندی وب سایت فرا رسیده است. زمانیکه به وایر فریم فکر می کنید, خود را یک معمار تصور کنید. هدف طراح, برنامه ریزی یک ساختار و جهت برای طراحی است. با این حال, وایر فریم محصول نهایی نیست, و باید آن را تکرار کنید. وایر فریم ها به عنوان دستورالعمل کار می کنند, و ساختار کلی طراحی سایت در تهران را مدیریت می کنند. شما می توانید تا حدودی لز آن سرپیچی کنید, اما این به معنی غیرضروری بودن Wireframing نیست.
5. انتخاب پلتفرم وب ساز
پس از شناسایی و جمع آوری محتوا, زمان انتخاب پلتفرم وب ساز فرا رسیده است. Squarespace, Wix, WordPress و Shopify پلتفرم های رایج برای طراحی و توسعه وب هستند. با این حال, هر یک از پلتفرم ها دارای محدودیت ها و کاستی هایی هستند. در نهایت, این موانع طراحان را آزار می دهند.
وردپرسسیستم مدیریت محتوا وردپرس, بهترین گزینه برای وبلاگ نویسی است. وردپرس را به عنوان, یک CMS ایستا و پویا استفاده نمایید. خرید افزونه های وردپرس, قابلیت های زیادی را به آن اضافه می کند.
Squarespace & WixSquarespace و Wix را برای افزایش توانایی کاربر در دستکاری Script های انتخابی, به تم های پلتفرم اضافه کنید. طراحی سایت, با این دو پلتفرم اغلب غیر مجاز است. این تلاش نادرست, برای مخاطبان هدف هر برند کاملا مشهود است. کاربران از وب سایت های معتبر و جذاب, که در جستجوی گوگل رتبه خوبی دارند, خرید می کنند.
ShopifyShopify, برای طراحی سایت فروشگاهی عالی است. با این حال, برای سفارشی سازی تم های فروشگاهی محدودیت های دارد. طراحی سایت در تهران با Shopify, اغلب در رابط کاربری و عملکرد یکسان عمل می کنند. در نتیجه, توسعه وب توسط آن اعتبار چندانی به برند تجاری شما نخواهد داد.
6. ماکرو های با کیفیت در Webflow
قبل از اینکه به رابط و کارکرد های Webflow بپردازید, ساختار اساسی طراحی سایت در تهران را بررسی کنید.
دوره کوتاه شکست طراحی وبوب سایت ها به سه شکل مختلف HTML, CSS و DATABASE وجود دارند. HTML (زبان نشانه گذاری فرامین) محتوا و ساختار آن در صفحات وب است. CSS (سبک عناصر ظاهری) نحوه استایل و ارائه محتوای عناصر صفحات وب است. DATABASE مکانی است, که محتوا در آن ذهیره سازی می شود.
7. کاربر را تست کنید
ممکن است, مرحله تست کاربر کمی اضافی به نظر برسد. تست کاربر, به سادگی برای اطمینان از خروجی A و بارگذاری نتیجه نهایی B است. این روش از تست وب سایت, پس از راه اندازی قابل اعتماد تر و ساده تر است. حتی اگر جریان به پیچیدگی پروژه های UX نباشد, این تست ضروری بسیار مفید است.
8. وب سایت را منتشر کنید
طراحی سایت در تهران کامل شده است, و تست کاربر را به پایان رسانده است. اگر وب سایت شما به عنوان پلتفرم از Webflow استفاده نمی کند, دکمه انتشار را کلیک نمایید. Webflow یک طراح وب, CMS و لبزار میزبانی برای طراحی وب است. همچنین, پایگاه داده و میزبانی داخلی را نیز شامل می شود.
9. براساس مدیریت, مقیاس و تکرار
ویرایشگر مدیریت محتوا, تغییر در کپی, ورودی وبلاگ, افزونه های سئو, بروزرسانی و اتوماسیون را ساده می سازد. همچنین, افزودن پلاگین, نگهداری مداورم و مدیریت سایت را نیز شامل می شود.
مشاوره میخواهید ؟ در خدمتیم
قبل از هر اقدامی منتظر صدای گرم شما هستیم تا با یک گپ و گفت دوستانه نیازهای شما را برطرف نماییم و بهترین پیشنهاد را به شما عزیزان بدهیم.




















جدیدترین مقالات بهین تک گستر
دنیا دنیای پیشرفت و دانستن مطالب و اخبار جدید است در این بخش از سایت جدیدترین مقالات ما را دنبال نمایید و با نظرات خود ما را در این مسیر همیاری نمایید