پشتیبانی و طراحی سایت
چت زنده یک سرویس آنلاین, پشتیبانی و طراحی سایت است. چت آنلاین را به عنوان یک ویژگی اضافه, در وب سایت های تجارت الکترونیک ارائه نمایید. افزودن سرویس چت آنلاین, بازدهی قابل توجهی از سوی مشتریان دارد. در حالی که مشتریان از بهبود سفارش رضایت بیشتری دارند, شما از افزایش فروش بهره مند می شوید. زمانیکه بازدیدکنندگان به کمک یا اطلاعات نیاز دارند, گزینه Live Assistance را برای باز کردن پنجره پیام خصوصی کلیک می کنند.
بازدیدکننده باید فیلد های اطلاعات از پیش تعریف شده را پر نمایید, سپس دکمه چت آنلاین را کلیک کند. پشتیبانی و طراحی سایت اطلاعات مشتری را بررسی می کند, و در خواست ارتباط زنده متنی را می پذیرد. چت زنده, تنها بخشی از پشتیبانی و طراحی سایت است. ویژگی های مانند: پشتیبانی چند زبانه و نظارت بر ترافیک, سایت را به یک ابزار فروش و بازاریابی برای طیف وسیعی از صنایع تبدیل می کند. برخی توسعه دهندگان وب, 30% از اولین پرداخت اشتراک تمام حساب های ایجاد شده را دریافت می کنند.
مزایای پشتیبانی و طراحی سایت
1. با فروش چت آنلاین سود ببرید.
با تبدیل شدن به یک شرکت پشتیبانی و طراحی سایت خدماتی, از فروش چت آنلاین سود بیشتری ببرید. ارائه چت آنلاین برای مشتریان به عنوان یک ویژگی افزوده, اعتبار شرکت توسعه وب را افزایش می دهد.
2. یکپارچه سازی وب سایت
ظاهر دکمه شروع به چت آنلاین, را براساس نمای کلی وب سایت طراحی نمایید. تصاویر و دکمه ها را یه طور کامل سفارشی سازی کنید, تا یک وب سایت یکپارچه داشته باشید.
3. پیاده سازی آسان
استفاده از خدمات پشتیبانی و طراحی سایت از طرف مشتری به نرم افزار یا افزونیه نیاز ندارد. پیاده سازی صفحه وب با یک قطعه کد کوتاه HTML در منبع , به خدمات چت آنلاین مجهز می شود. کدنویسی این قطعه از وب سایت, زمان بارگذاری را افزایش نمی دهد.
4. ابزار های مفید
پشتیبانی و طراحی سایت دارای ویژگی هایی مانند: دعوت به چت آنلاین, چت اپراتور به اپراتور و ارسال ایمیل رونویسی چت خودکار است.
ابزار فروش مقرون به صرفه
ارائه خدمات چت آنلاین به مشتریان, باعث افزایش فروش و کاهش هزینه های عملیاتی می شود. همچنین, وفاداری و نرخ تبدیل بازدیدکنندگان را با کمترین سرمایه گذاری افزایش می دهد. برخی توسعه دهندگان وب, هزینه ای برای نصب سرویس چت آنلاین از مشتری دریافت نمی کنند.
امنیت و پایداری
با افزودن رمز عبور برای برقراری ارتباط از طریق چت آنلاین, یک کنفرانس خصوصی برای پرداخت هزینه ارائه دهید. پشتیبانی و طراحی سایت استاندارد, یک صنعت امن برای جلسات چت آنلاین و حاوی اطلاعات کاربران را ایجاد می کند. ابزار ها و تکنسین های دیجیتال, سیستم چت آنلاین را در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز مدیریت می کنند.
همیشه در دسترس
مشتریان می توانند وب سایت خود را برای درخواست چت آنلاین, در هر مکان و زمانی و با هر سیستم متصل به اینترنت نظارت نمایند. پشتیبانی و طراحی سایت در کرج, تنظیمات و سفارشی سازی وب سایت را ذخیره و بررسی می کند. سیستم میزبانی بهین تک گستر, هیچ گونه نگرانی بابت ظرفیت سرور, استفاده از پهنای باند, ارتقا سیستم و سایر مسائل را شامل نمی شود.
خدمات پشتیبانی سایت
شرکت توسعه وب بهین تک گستر, ابزار های داخلی قدرتمندی را برای رصد مشتریان و بازدید کنندگان, به وب سایت اضافه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات پشتیبانی و طراحی سایت, به وب سایت www.behintechco.ir مراجعه نمایید. مشاورین و متخصصین ما, اهداف شما و نیاز مشتریان را مورد بررسی قرار می دهند, و بهترین ایده را با توجه به نظر شخصی شما به پروپوزال اولیه تبدیل می کنند. ارائه پشتیبانی یک ابزار مناسب, برای جلب رضایت مشتری به شمار می آید. همچنین, کاهش هزینه احتمالی, افزایش فروش و وفاداری مشتری را در پی خواهد داشت.
توصیه ها
- زیبایی: ظاهر و احساس وب سایت باید منعکس کننده تصویر کلی شرکت باشید.
- تنظیم تم: پشتیبانی و طراحی سایت برای نمایش دادن, تعهد به خدمات و کیفیت نام تجاری شرکت است.
- انواع خدمات: تراکنش ها, خدمات خاصی را که توسط وب سایت ارائه می شوند, تعرف می کند. مشتریان دوست دارند, در سریعترین زمان به اطلاعات مورد نظر دسترسی یابد. پشتیبانی و طراحی سایت خدمات زیر را ارائه می دهد:
- عیب یابی: دسترسی به ابزار ها, منابع و تخصص شناسایی, توانایی حل مسئله و مشکلات مربوط به پروژه را شامل می شود.
- تعمیر: درخواست خدمات تعمیر, سفارش بررسی, یافتن ایراد و بررسی وضعیت را شامل می شود.
- به روز رسانی: آخرین به روز رسانی های نرم افزار ها و ابزار های مرتبط را انجام دهید.
- آموزش نحوه استفاده از سایت: ویدیو, نکات, آموزش, تکنیک و سایر منابع مفید را برای کاربردی بودن وب سایت کشف نمایید.
- دریافت راهنما: درخواست کمک از کارشناسان شامل: اطلاعات تماس, ساعات کار, الزامات و کلیک برای تماس و چت آنلاین را شامل می شود.
لینک های ورودی, صفحات شروع به کار برای وب سایت را تعریف می کنند. برای شروع تراکنش خدمات, از پیوند به سایر بخش ها و صفحات استفاده نمایید. نکات, زیر را برای سهولت کار با وب سایت در نظر بگیرید.
- صفحه اصلی پشتیبانی و طراحی سایت: صفحه اصلی, برای پشتیبانی اولیه سایت است.
- توصیه هوشمند: فهرست یا صفحه ای, از مقالات مرتبط که براساس تاریخ ورود کاربر, یا پاسخ به تعامل با ربات چت ارائه می شود.
- صفحه پشتیبانی: پشتیبانی خاص, برای خدمات و محصولات را ارائه می دهد.
- تبلیغات: صفحه تبلیغات به بهبود روند پشتیبانی و خدمات کمک می کند.