طراحی سایت مشاور املاک
خرید ساختمان خانه یا آپارتمان یک سرمایه گذاری مهم است, و اغلب یکبار اتفاق می افتد. هنگام طراحی سایت مشاور املاک, به موارد زیادی از جمله نظرات مختلف توجه داشته باشید. شما به عنوان کارگزار املاک, باید درک درستی از نظرات مردم درباره املاک داشته باشید. همچنین با توجه به نظرات مختلف, آنها را به سمت انتخاب منطقی و آگاهانه هدایت نمایید.
1. فیلترینگ طراحی سایت مشاور املاک
مشتریان مشاور املاک, معیار های خاصی را برای خرید در نظر دارند. بازدیدکننده باید به محض ورود به وب سایت مطمئن باشد, که نیاز های او برآورده شده و به هدف خود خواهد رسید. فیلد جستجوی داخلی, با فیلتر های تقسیم بندی املاک و مستغلات را به وب سایت اضافه کنید.
اگر فعالیت های طراحی سایت مشاور املاک شما, مبتنی بر فروش ملک است. سایت باید شامل: قیمت, نوع ساختمان, مساحت مربع, اندازه قطعه, تعداد اتاق خواب,تعداد حمام و سایر ویژگی ها (شومینه, استخر, پارکینگ و…) باشد. اگر فیلد های شما, در مناطق جغرافیای متفاوتی واقع هستند. قابلیت فیلترینگ, برای جستجوی منطقه جغرافیای را نیز اضافه نمایید.
2. اختصاص صفحه به مناطق جغرافیای مختلف
هنگام خرید ملک , انتخاب محله ضروری است. به هر منطقه جغرافیای یک صفحه خاص اختصاص دهید, فروش و اجاره ملک را در آن ارائه دهید. اطلاعات ضروری, برای اطلاع از هر منطقه در صفحه مربوطه وارد نمایید. در صورت امکان, لوکیشن ملک را بر روی نقشه انتخاب و در طراحی سایت خدماتی املاک قرار دهید.
- حمل و نقل عمومی
- جاذبه های گردشگری منطقه
- امکانات تفریحی (پارک, استخر, زمین بازی)
- دسترسی به خدمات (مدارس, مغازه, کلینیک, بیمارستان و کلیسا)
3. جزئیات ملک
خریدار, نمی خواهد برای کسب اطلاعات در مورد هر ملک با مشاور املاک تماس بگیرد. مطمئن شوید, اطلاعات جامعی برای هر ملک ارائه می دهید.
- تعداد اتاق خواب, سرویس بهداشتی
- متراژ, مساحت اتاق و سالن پذیرایی
- متریال پوشش کف و دیوار ها
- سیستم های برق, سرمایش و گرمایش
- فضای باز برای نشیمن (ایوان, بالکن و تراس)
- مکان و خدمات متداول (لابی و آلاچیق)
- مبلمان یا لوازم خانگی موجود
- سال ساخت یا بازسازی ملک
- فرصت های بازسازی یا توسعه (افزایش طبقات به ملک)
4. رسانه برای اشتراک گذاری
خریداران با مشورت اطرافیان, برای خرید ملک تصمیم گیری می کنند. گزینه هایی برای اشتراک گذاری از طریق ایمیل, رسانه های اجتماعی یا پیامک را در طراحی سایت مشاور املاک پیشنهاد نمایید. دقیقا بخشی از فیلد را به گزینه ای برای اشتراک گذاری آن, در رسانه های اجتماعی مختلف داشته باشید.
5. تماس با مشتری
خریداران, برای انتخاب ملک از وب سایت ها و کارگزاران مختلف مردد هستند. نام, عکس و شماره تماس نمایندگان فروش را قید نمایید, تا اطمینان خاطر مشتریان جلب شود. برای هر فیلد در طراحی سایت مشاور املاک, فرم درخواست اطلاعات بیشتر طراحی نمایید. به این ترتیب, قبل از تماس با مشتری اطلاعات ملک مورد نظر را بررسی می کنید.
6. طراحی سایت مشاور املاک واکنشگرا
طراحی وب سایت املاک و مستغلات, نمایش زیبایی بر روی دسک تاپ دارد. اما ایجاد تجربه کاربری زیبا و ساده, بر روی تلفن همراه چالش برانگیز است. فرقی نمی کند, طراحی سایت در کرج را برای یک املاک بزرگ یا کوچک انجام دهید. در هر صورت, طراحی واکنشگرا برای نمایش وب سایت بر روی دستگاه های هوشمند باید در اولویت باشد. در غیر اینصورت, نرخ ترافیک قابلی توجهی از مشتریان را از دست خواهید داد.
7. راه اندازی وبلاگ املاک و مستغلات
وبلاگ, فرصتی برای تعامل با کاربران و خریداران ملک است. اشتراک گذاری داستان های فروش, راهنمای خرید, اطلاعات منطقه ای, فروش املاک تجاری (رستوران, مدارس و…) و اطلاعات مالیاتی تعامل با مشتری را بهبود می بخشد. ارتباط از طریق وبلاگ با مشتریان, اعتماد آنها را نسبت به کسب و کار شما افزایش می دهد.
علاوه بر فروش, نقش شما به عنوان مشاور روابط تجاری اهمیت زیادی دارد. خرید ملک, از طریق طراحی سایت مشاور املاک امری مهم است. بنابراین, ایجاد مقام به عنوان یک نماینده فروش ملک قابل اعتماد, برای بازدیدکنندگان اهمیت زیادی دارد.