پیش بارگیری

طراحی سایت لندینگ

طراحی سایت لندینگ

طراحی سایت لندینگ

وقتی صحبت از طراحی سایت لندینگ می شود, قطعا بر نحوه درک کاربر از محتوا تمرکز دارد. اگر صفحات لندینگ از روش های صحیح پیروی نکنند, به وب سایت شما آسیب می رسانند. صفحات فرود که به خوبی طراحی شدند, از لحاظ عملکرد تفاوت چشمگیری با صفحات دیگر دارند. طراحی باید با عناصر همخوانی داشته باشد, و از متن صفحه پشتیبانی نماید, تا کاربران را جذب کند.

بهترین طراحی سایت لندینگ

در ادامه به برخی از بهترین ویژگی ها, برای طراحی سایت لندینگ اشاره داریم:

صفحات فوق العاده متمرکز هستند

صفحه فرود خوب, فقط یک هدف را دنبال می کند. همچنین, بازدیدکنندگان را مجبور به انجام کاری می کند, که شما می خواهید. صفحات لندینگ منو یا تعداد زیادی لینک خارجی را شامل نمی شوند, و بر روی هدف خود متمرکز هستند.

اسکرول را به حداقل می رسانند

افزودن اطلاعات اضافی در مورد پیشنهاد شما, می تواند بسیار عالی باشد. با این حال, بازدیدکنندگان باید تمام چیزی که نیاز دارند, را بدون پیمایش صفحه به دست آورند. بهتر است به جای انبوهی از اطلاعات در طراحی سایت لندینگ, از Lightbox استفاده نمایید.

طراحی سایت لندینگ

تصاویر مرتبط و جذاب

طراحی سایت شگفت انگیز, به تصاویر زیبا و چشمگیر نیاز دارد. اینکه اطلاعات صفحه لندینگ شما چقدر درست و جامع است, اهمیتی ندارد. استفاده از تصاویر جذاب, مرتبط و سازگار با تلفن همراه در برندینگ نام تجاری اهمیت زیادی دارند. تصاویر باید توجه بازدیدکنندگان را جلب نمایند, تا آنها به مطالعه صفحه لندینگ ترقیب شوند.

حفظ برندینگ نام تجاری

طراحی سایت لندینگ باید با نام تجاری مرتبط باشد, تا به برندینگ شما کمک نماید. در واقع, از همان رنگ بندی و عناصر رسانه های اجتماعی برای طراحی سایت در کرج استفاده کنید. صفحات لندینگ با صفحات دیگر وب سایت متفاوت هستند, برای مثال شامل منوی ناوبری نیستند. با این وجود, نام تجاری و رنگ ها در برندینگ وب سایت ثابت هستند.

نکات اصلی صفحات فرود
ارائه محتوای صحیح

محتوای صفحه فرود باید صحیح باشد, و پیشنهاد شما را به مخاطب برساند. نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید, محتوای وب سایت شما را تعیین می کنند. تقریبا هشت ثانیه فرصت دارید, تا کاربران را برای پیگیری صفحات خود متقاعد نمایید. اطلاعات بیش از حد, باعث نارضایتی بازدیدکنندگان از وب سایت می شود. طراحی سایت لندینگ را ساده انچام دهید, و به راحتی با کاربر ارتباط بگیرید.

عنوان

عنوان اولین متنی است, که بازدیدکنندگان وب سایت مشاهده می کنند. این اولین فرصت شما, برای تبدیل کاربران به مشتری و افزایش ترافیک است. عنوانی را انتخاب نمایید, که مزایای محصول شما را به وضوح نمایش دهد.

عنوان فرعی

عنوان به وضوح نشان می دهند, که صفحات فرود چه چیزی را ارائه می دهند. همچنین, عنوان فرعی توضیح بیشتری در مورد عنوان صفحات را ارائه می دهد. عنوان فرعی می تواند, بینش جدیدی از خدمات و محصولات وب سایت را ارائه می دهد. برخی صفحات فرود, پیشنهادات اصلی خود را در قالب عنوان نمایش می دهند. عنوان فرعی نیز, توصیفی برای این پیشنهادات اصلی بشمار می آید.

فراخوانی برای اقدام

دکمه های قابل کلیک (CTA) برای انجام عملیاتی از قبیل خرید, ثبت نام, درخواست نمایش یا انجام امور دیگر در صفحات قرار دهید. دکمه های CTAرا در بالا و پایین صفحات قرار دهید, تا کاربران برای کلیک آنها مجبور به پیمایش کل صفحه نباشند. همچنین, می توانید یک دکمه CTA شناور اضافه نمایید, که همیشه قابل مشاهده و استفاده باشد.

اگر دکمه های CTA می توانند تغییر رنگ دهند, یا دارای انیمیشن باشند. در این صورت, برای کاربران جذابتر هستند, و ظاهری زیبا و معتبر به وب سایت می دهند. مطمئن شوید, که عنوان طراحی سایت لندینگ با محتوای قابل دسترس در دکمه CTA مطابقت داشته باشد.

فواید

ضروری است, که پیشنهاد وب سایت شما منحصر به فرد, واضح و قانع کننده باشد. برای این منظور, فواید طراحی سایت لندینگ خود را در قالب یک لیست ارائه دهید. فواید ارائه شده در لیست را به صورت نزولی (قوی به ضعیف) مرتب سازی نمایید. لیست فواید نباید طولانی باشد, پنج تا هفت امتیاز برای تحت تاثیر قرار دادن مخاطبان کافی است.

پست مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *