پیش بارگیری

طراحی سایت غذایی

طراحی سایت غذایی

طراحی سایت غذایی

چیدمان, رنگ ها و فونت ها بسیار مهم هستند, و باید آنها را برای طراحی سایت غذایی با دقت انتخاب نمایید. در هر حال, برخی جزئیات کاربران را جذب و برخی دفع می کنند.

اصول طراحی سایت غذایی

در اینجا قوانین اساسی توصیه می شود, که باید از آنها برای طراحی سایت غذایی پیروی کنید. صفحات ساده و خوب طراحی نمایید, عملکرد روان و راحت برای کاربران جذاب است.

  • انتخاب الگو
  • الگو, سازگار با تلفن همراه
  • انتخاب طرح ساده
  • تمرکز بر اطلاعات ضروری
  • به روز رسانی وب سایت

انتخاب الگو

استفاده از قالب آماده, طراحی سایت فروشگاهی غذا را بسیار راحت می کند. قالب آماده به شما این امکان را می دهد, که طراحی سایت غذایی را سریع و حرفه ای انجام دهید. ابزار های Elementor Page Builder و Visual Composer, برای طراحی مناسب هستند. این افزونه ها با قابلیت کشیدن و رها کردن, برای ایجاد صفحات وردپرس مورد استفاده قرار می گیرند.

بیش از 40% وب سایت ها, با سیستم مدیریت محتوای وردپرس ایجاد می شوند. قالب های وردپرس شامل صفحه خوش آمدگویی, تماس, درباره ما و.. با طراحی زیبا و جذاب هستند. وردپرس امکان طراحی سایت غذایی منحصر به فرد, با قابلیت درج متن و تصاویر دلخواه را فراهم می کند.

الگو, سازگار با تلفن همراه

یک الزام در طراحی سایت فروشگاهی این است, که در تلفن همراه هم به اندازه رایانه خوب به نظر برسد. بیش از 52% کل ترافیک وب, در سراسر جهان از سوی تلفن های همراه است. در نتیجه, طراحی سایت غذایی شما باید با تلفن همراه سازگار باشد. در غیر اینصورت, به کسب و کار شما آسیب جدی می رساند. طراحی سایت غذایی, باید اطلاعات یکسانی را در دستگاه های رومیزی و تلفن همراه نمایش دهد.

طراحی سایت غذایی

انتخاب طرح ساده

طرحی ساده را برای طراحی سایت در کرج انتخاب کنید, و کاربران را با اطلاعات و تصاویر زیاد مشغول نکنید. به منظور بازدید راحت کاربران از وب سایت, تعداد صفحات کمی را طراحی کنید. این یک سبک مینیمالیسم نیست, بلکه یک طراحی هوشمندانه است.

اصول طراحی ساده برای وب سایت
  • استفاده از فضای سفید, تصاویر زیبا و فونت های ظریف انتخاب هوشمندانه ای است.
  • طراحی سایت  غذایی باید شامل آدرس, شماره تماس, ساعت کار و لیست خدمات یا محصولات ارائه شده باشد.
  • ارائه طرح زیبا و اطلاعات مورد نیاز کاربران, اهمیت زیادی دارد.
  • پیشنهادات واطلاعات وب سایت, باید در چند ثانیه به مشتریان انتقال یابد. نوع غذا و وعده های غذایی, را در طراحی سایت غذا قرار دهید.
  • برای به روز رسانی منوی غذای مندرج در صفحه اصلی, هر روز یا هر هفته وب سایت را به روز رسانی نمایید.
تمرکز بر اطلاعات ضروری

اطلاعات ضروری مانند: آدرس, شماره تماس, ساعت کار و سایر موارد را در وب سایت خود وارد نمایید. ارائه اطلاعات تماس در وب سایت شما باعث می شود, مشتریان راحت تر شما را بیابند و به شما مراجعه نمایند. اطلاعات تماس, را در طراحی سایت غذایی واضح تر نمایش دهید. آنها در بخش هایی که کمتر مشاهده می شوند, قرار ندهید.

به روز رسانی وب سایت

فضای اینترنت دائما در حال تغییر است, برای همگام شدن وب سایت خود را به روز رسانی نمایید. شما باید دائما وب سایت را بررسی کنید, که همه چیز درست و جدید باشد. پیشنهادات ویژه اغلب تغییر می کنند, بنابراین اطلاعات تماس, عناصر و محتوای وب سایت را به روز رسانی نمایید. طراحی سایت غذایی, باید بازتابی از برند شما باشد و برند شما را به تکامل برساند. به روز رسانی مداوم وب سایت به برندینگ و عقب نماندن, شما از سایر رقبا کمک می کند.

برندینگ وب سایت

وقتی در حال طراحی سایت غذایی هستید, باید به نام تجاری برای برندینگ خود فکر کنید. نام تجاری خود را بشناسید.

  1. روانشناسی رنگ را در نظر بگیرید.
  2. تن رنگی مناسب(رنگ روشن یا تیره), را متناسب با طراحی سایت غذایی خود انتخاب نمایید.
  3. انتخاب فونت مناسب, به تثبیت هویت وب سایت شما کمک می کند.

 

 

 

پست مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *