پیش بارگیری

طراحی سایت عطاری

طراحی سایت عطاری

طراحی سایت عطاری

طراحی سایت عطاری, هنگام راه اندازی فروشگاه دارو های گیاهی ضروری است. یک صفحه وب تجارت الکترونیک خوب شامل: رنگ ها, فونت ها, تصاویر, کلمات و گرافیک مناسب برای جذب کاربر می باشد. طراحی سایت عطاری باید تجربه کاربری خوبی, برای جذب مشتری به کاربران ارائه دهد. وب سایت عطاری باید علاوه بر زیبایی, بازدیدکنندگان را وادار به خرید محصولات نماید.

در ادامه به نکاتی در مورد, طراحی تجارت الکترونیک اشاره داریم:

     1. سادگی طراحی سایت عطاری

سادگی یکی از مهمترین نکاتی است, که باید در طراحی سایت فروش آنلاین به آن توجه نمایید. هر چه تعداد عناصر موجود در صفحه بیشتر باشد, از هدف اصلی یعنی فروش محصول دورتر خواهید شد. برای جذب مشتری به تبلیغات شلوغ نیاز ندارید, آنها ذهن مشتری را از خرید دور می کنند. طراحی سایت عطاری را واضح, تمیز و ساده نگه دارید, و بر فروش محصولات گیاهی تمرکز کنید.

     2. برندینگ در اولویت

زمانیکه صحبت از خرید آنلاین می شود, مردم به دنبال خرید برند های معتبر هستند. آنها به وب سایت های بدون هویت, که احتمال سرقت اطلاعات کارت های بانکی را دارند, اعتماد نمی کنند. اگر می خواهید اعتماد کاربران را برای خرید آنلاین محصولات خود جلب نمایید, به برندینگ نام تجاری خود توجه داشته باشید. نام تجاری فروشگاه اینترنتی شما, مانند شناسنامه برای تشخیص هویت عمل می کند. برند شما چه محصولاتی را ارائه می دهد؟ چه تفاوتی با رقبای خود دارد؟ پاسخ به این سوالات نقش مهمی در برقراری ارتباط با مشتری و افزایش فروش دارد.

 

طراحی سایت عطاری

 

     3. مانند بازدیدکننده وب سایت فکر کنید

اگر می خواهید تجارت آنلاین شما با کاربران ارتباط برقرار نماید, باید مانند آنها فکر کنید. مواردی وجود دارند, که منجربه طراحی خوب, خرید آسان و بدون دردسر می شود. در حین طراحی سایت عطاری به این فکر کنید, که جابجایی بین صفحات چگونه راحت تر است؟ چگونه محصولات را سازماندهی کنی,د که برای خرید نهایی منطقی باشد؟  چگونه روند پرداخت آسان و امن داشته باشید؟ وقتی مانند مشتری خود فکر می کنید, نیاز های مشتری را درک و برآورده می سازید.

     4. از رنگ به نفع خود استفاده کنید

انتخاب رنگ برای طراحی سایت تجارت الکرونیک, فراتر از اعمال سلیقه شخصی است. مثلا, من به رنگ قرمر علاقمند هستم, پس همه چیز را قرمز می کنم. رنگ یک ابزار قدرتمند است, و با درک درست از روانشناسی رنگ, می توانید از آن به نفع خود استفاده نمایید. رنگ های مختلف احساسات متفاوتی را به کاربر القا می کنند, از این الهامات برای سودآوری وب سایت خود استفاده کنید.

     5. تصاویر با کیفیت

تصاویر با کیفیت در طراحی سایت فروشگاهی, تا 40% نرخ تبدیل را افزایش می دهد. هیچکس محصولی را که نمی بیند, خریداری نمی کند. اگر می خواهید مردم محصولات شما را بخرند, تصاویر با کیفیتی از آنها را انتشار دهید. تصاویر با کیفیت از زوایای مختلف محصول, به ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتریان کمک می کند. اگر آنها بدانند چه چیزی را خریداری می کنند, به احتمال زیاد آن را می خرند. در صورتیکه, برای خرید محصولی که نمی بینند تردید می کنند, و نرخ تبدیل کاهش می یابد.

     6. محتوای قابل اسکن

تحقیقات نشان می دهد, اکثر بازدیدکنندگان حدود 20% از متن صفحات خاص را مطالعه می کنند. کاربران به جای خواندن کلمه به کلمه محتوا, تنها کلمات کلیدی مورد نظر را اسکن می کنند. بنابراین اگر می خواهید بازخورد خوبی داشته باشید, باید محتوای خود را اسکن کنید. جملات توضیحات محصول, پست های وبلاگ یا صفحه درباره ما را به خوبی اسکن نمایید. جملات و پاراگراف ها را برای طراحی سایت در کرج کوتاه نگه دارید, و از کلمات کلیدی بیشتر استفاده نمایید.

     7. رسانه های اجتماعی

هنگام طراحی سایت عطاری, به دنبال راهی برای کسب بازخورد مثبت کاربران باشید. ثبت بازخورد مثبت از جانب کاربران, باعث افزایش نرخ تبدیل کاربران به مشتریان ثابت می شود. رتبه بندی, را به بخش های مختلف طراحی سایت عطاری اضافه کنید. رتبه بندی پنج ستاره, به محصولات و کسب رتبه برتر جلب رضایت مشتریان را در پی دارد. بخش نظرسنجی توصیفی را به وب سایت اضافه کنید, تا کاربران نظرات خود را در مورد محصولات به اشتراک بگذارند.

پست مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *