پیش بارگیری

طراحی سایت استودیو

طراحی سایت استودیو

طراحی سایت استودیو

طراحی سایت استودیو, راه حلی اساسی برای تبلیغ استودیوی ضبط است. راه راندازی وب سایت به شما کمک می کند, مشتریان جدید را جذب کنید و ارتباط خود را با مشتریان سابق حفظ نمایید. وب سایت استودیو, مکانی برای اشتراک گذاری اطلاعات شما از موسیقی, فایل ها و مستندات دیگر است. بسیاری از نوازندگان, موسیقی خود را به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهند. میزان حرفه ای بودن وب سایت استودیو, به تخصص و دانش فنی شما بستگی دارد.

فرقی نمی کند, که شما یک موسیقیدان بزرگ هستید, یا یک نوازنده که تازه شروع به کار کرده است. طراحی سایت استودیو, در معرفی آنلاین شما به کاربران کمک زیادی می کند. برای طراحی سایت استودیو, قالبی ساده و مدرن را انتخاب کنید. هنگامی که صفحات وب سایت را طراحی کردید, اطلاعات مربوط به استودیوی خود را در آن قرار دهید. انتخاب رنگ, فونت و عناصر بصری می تواند, الهام گرفته از استودیو شما باشد.

صفحه اصلی

صفحه اصلی اولین چیزی است, که بازدیدکنندگان بعد از جستجوی آنلاین شما, مشاهده می کنند. ارائه یک بیوگرافی کوتاه از شخصیت و نمونه کارهای شما, تاثیر خوبی بر کاربران می گذارد. شما می توانید نام خود, نام و مکان استودیو و خدماتی که ارائه می دهید, را در این صفحه نمایش دهید. یک یا دو آهنگ, که توصیفی از کار و استودیو شما است را بارگذاری کنید. نگاهی گذرا به صفحه اصلی, باید بازدیدکننده را به بررسی وب سایت تشویق کند.

طراحی سایت استودیو

درباره ما طراحی سایت استودیو

در صفحه درباره ما, یک بیوگرافی طولانی تر با جزئیات بیشتر در مورد سوابق استودیو بنویسید. سوابق استودیو شامل نحوه, سبک کار و افرادی که با آنها کار کردید می شود. همچنین می توانید, توصیفاتی از موسیقی هایی که تهیه و ضبط کردید را قرار دهید. اگر استودیو شما از چندین تولیدکننده و موسیقیدان تشکیل شده, بیوگرافی آنها را نیز قرار دهید. استفده از تصاویر استودیو و کارکنان یک ویژگی خوب است, که باعث می شود, طراحی سایت شخصی تر به نظر برسد.

صفحه نمونه کار

یکی از دلایل اصلی طراحی سایت استودیو, ارائه نمونه کارهای موسیقی است. ارائه نمونه کارهایی که به صورت انفرادی یا با مشارکت دیگر همکاران تهیه کردید, یکی از راه های تبلیغ استودیو می باشد. چند نمونه از موسیقی های مشترک با هنرمندان دیگر را به صفحه نمونه کار اضافه کنید. این کار توانایی شما در تولید موسیقی, با سطح گسترده را به کاربران نشان می دهد.

صفحه جزئیات

در صفحه جزئیات تمام ابزار و وسایلی, که در استودیو خود مورد استفاده قرار می دهید را قرار دهید. جزئیات و تصاویری از وسایلی که موسیقیدان ها می توانند در استودیو شما داشته باشند, را اضافه کنید. یک لیست متنی یا گالری تصاویر برای هر دسته از وسایل (میکروفن, سازها, آمپر و…) اضافه کنید. این جزئیات کمک می کند, که با موسیقدان های بزرگ شروع به همکاری کنید.

صفحه خدمات

در صفحه خدمات, به وضوح آنچه را که ارائه می دهید مشخص کنید. توصیفی کامل از خدمات خود را بنویسید, تا مخاطبان جدید از خدمات و قیمت استودیو شما مطلع شوند. خدماتی از جمله طراحی صدا, تولید, میکس و مسترینگ و موارد دیگر را به وضوح توضیح دهید. اگر تعداد خدماتی که ارائه می دهید زیاد است. هر یک را در یک بخش جداگانه, با اسکن خواندن و درک درست ارائه دهید.

صفحه تماس با ما

صفحه تماس بخش مهمی از طراحی سایت در تهران به حساب می آید. یک فرم تماس برای سوالاتی در مورد پروژه همراه با دکمه ارسال را به صفحه اضافه کنید. در صفحات دیگر از دکمه تماس یا اطلاعات بیشتر, برای لینک دهی به این صفحه استفاده کنید. بهتر است, یک شماره تلفن برای افرادی که می خواهند, سوالات خود را بپرسند در این صفحه قرار دهید. همچنین, قرار دادن لینک شبکه های احتماعی در این صفحه, یک ایده بسیار عالی برای بالا بردن ترافیک است.

پست مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *