پیش بارگیری

طراحی اپلیکیشن مدیریت

طراحی اپلیکیشن مدیریت

طراحی اپلیکیشن مدیریت

مشاغل امروزی با محیطی پیچیده, رقابتی و در حال توسعه رو به رو هستند. طراحی اپلیکیشن مدیریت, عاملی تعیین کننده برای دستیابی به موفقیت هستند. اپلیکیشن, مدیریت منابع انسانی و عملیات را آسان و کارآمد می سازد. شرکت ها از اپلیکیشن ها, برای انجام کار های روزمره کارکنان تا مدیریت نیروی کار استفاده می کنند.

طراحی اپلیکیشن در کرج برای مدیریت, سه عنصر مهم را بررسی می کند. این سه عنصر شامل: منابع انسانی اصلی, مدیریت نیروی کار و منابع انسانی استراتژیک می باشند.

طراحی اپلیکیشن مدیریت چیست؟

اپلیکیشن مدیریت یک اپ تجاری است, که آنها را قادر به ذخیره سازی اطلاعات کارکنان, مدیریت عملکرد منابع انسانی می سازد. همچنین, فعالیت های مهم منابع انسانی مانند: پردازش حقوق و دستمزد و مدیریت امور را انجام می دهد.

ویژگی های اپ های مدیریتی شامل: پورتال کارکنان, حقوق و مزایا, مدیریت نیروی کار, استخدام و مدیریت استعداد می شود. این ویژگی ها, از طریق ماژول ها و ابزار های اپلیکیشن قابل دسترسی هستند.

منابع انسانی اصلی

طراحی اپلیکیشن مدیریت, نظارت بر عملیات منابع انسانی را به صورت آنلاین و از راه دور ممکن می سازد. این عملیات شامل: ردیابی عملکرد پرسنل, پردازش حقوق و دستمزد و مدیریت مزایا است. اغلب, مدیریان مشاغل و شرکت های کوچک, مدیریت منابع انسانی را شخصا انجام می دهند. توجه داشته باشید, که با رشد شرکت , وظایف و مسئولیت بیشتری بر عهده مدیریت می باشد.

اگر برای محاسبه حقوق کارکنان و نظارت بر عملکرد آنها وقت زیادی را صرف می کنید, احتمالا زمان ارتقا رسیده است. برخی مشاغل از نرم افزار ها یا صفحه گسترده ها, برای محاسبه حقوق و دستیابی به اطلاعات کارکنان استفاده می کنند.

 

طراحی اپلیکیشن مدیریت

امکانات

در مرحله اول طراحی اپلیکیشن مدیریت, نیاز های مدیریتی شرکت را بررسی نمایید. اپ های مدیریتی تفاوت زیادی با یکدیگر دارند, و بر اساس دامنه عملکرد مشاغل طراحی می شوند. ویژگی های اپ مدیریتی یک شرکت بین المللی بیشتراز ویژگی های اپ یک شرکت کوچک هستند.

راهنمای جستجو

  • یکی از ویژگی های اساسی طراحی اپلیکیشن مدیریت, توانایی ذخیره سازی داده های کارمندان است. داده های کارکنان شامل: شماره های تامین اجتماعی, جزئیات استخدامی قبلی و اطلاعات تماس می باشد.
  • یک اپلیکیشن مدیریتی خوب, دارای قابلیت مدیریت مزایای کارکنان است. مزایای کارکنان شامل: بیمه نامه عمر و مراقبت های بهداشتی مانند: پزشکی و دندانپزشکی می باشد.
  • یک ویژگی بسیار رایج طراحی اپلیکیشن مدیریت, پورتال کارکنان است. کارکنان می توانند اطلاعات پورتال خود را به روز رسانی نمایند. همچنین, می توانند اطلاعات شخصی پروفایل خود را تغییر دهند, و برای مزایا و تسهیلات شرکت ثبت نام کنند.
  • اپ مدیریتی حقوق کارکنان, مشارکت در برنامه بازنشستگی, اطلاعات پاداش و کسر از حقوق و مراقبت های بهداشتی را مدیریت می کند. همچنین, پرداخت مالیات و سپرده های مستقیم را تسهیل می دهد. هر شرکتی باید حقوق و دستمزد و سایر امور مدیریتی را انجام دهد, اپ های مدیریت این روند را تسهیل و سرعت می بخشند.

مدیریت منابع انسانی

مدیریت نیروی کار, ویژگی دیگری را به اپ های مدیریتی اضافه می کند. اپ مدیریتی شکاف بین مدیریت منابع اصلی و انسانی را پر می کند. مدیریت منابع اصلی بر روی فرایند ها  و مدیریت منابع انسانی بر روی افراد تمرکز دارند. در اپلیکیشن مدیریتی, مدیریت هر دو با هم انجام می شود. به عنوان مثال, اپ مدیریتی امکان برنامه ریزی و پیگیری ساعات کار پرسنل را فراهم می کند. در عین حال, به مدیران اجازه می دهد, تا برنامه های را برای بهینه سازی نیروی کار پیاده سازی نمایند.

منابع انسانی استراتژیک

منابع انسانی, هم انسانی و هم استراتژیک هستند. طراحی اپلیکیشن شرکتی مدیریت, مدیریت فعالیت های روزمره را تسهیل و روند کاری را بدون مشکل پیش می برد. همچنین, توانایی توسعه و اجرای استراتژی های کلیدی را برای ارتقا کسب و کار دارد. جنبه منابع انسانی استراتژیک بر افراد متمرکز است, و توانایی رشد و ارتقا شرکت را بالا می برد. این امر, با جذب و توسعه استعداد های برتر برای کسب و کار و شرکت شما انجام می شود.

پست مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *